Hocam bırakın turk telekom kullansınlar. Bağlantı sorunu yaşamak isteyen müşterileri için özel adsl paketleri varmış. �� Ama bu önemli değil, sadece ülkede deprem olmasın yoksa yandınız..
Herkes ucuza faydalandıktan sonra ortada adsl ve fiber kalmaz zaten. Herkes süperboxa geçer ve dataların yoğun olması dolayısıyla bağlantı sorunları ile ilgili şikayetler gelmeye başlar.
Sizdeki bu düşünceyi Bakırköydeki deliye versek uzman olur.

Senide listeye dahil edelim. Sizin gibileri engellemek hoşuma gidiyor.