Volg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, Nasip olursa 1 Aylığına antalyaya gitmeyi düşünüyorum önerdiğiniz bi yer var mı birisi alanyaya git diyor biri merkez iyi diyor biri Başka bi yer diyor

Kafam Allak bullak çok daralıyorum darlanıyorum çıkıp bi 1 ay geziyim diyorum Antalya da oturan r10 üyelerine sormak istedim Antalya içi önerdiğiniz bir yer var mı
Deniz kum güneş için ise Alanya. Antalya'nın merkezinde 1 aylık gezip görülecek bir şey yok zaten pandemiden dolayı turizmde yok.