Merhaba, burda anlatıyor iyi hoşta benim ekstra diskim fdisk -l deki sonuca göre dev/sdc de 1tb tanımlı ben şimdi komutları neye göre girmem gerekiyor gösterdiği gibi sda olarak mı yoksa başka şekilde mi, birde biçim linux olark görünüyor resimlerdeki gibi, LVM kullanılabilir mi?