Merhaba arkadaşlar, İki gün önce evime hırsız girdi elimizde sadece Araç Kamerasından çekilmiş biraz kalitesiz görüntü mevcut. Görüntüde iki kişi gözüküyor ancak tam belirsin değil. bu görüntüyü daha kaliteli yapma şansımız oluyor mu. Polis'te araştırıyor ancak bende bu görüntüyle oynamaya şansımız olur mu diye sizlere sormak istedim. İlginiz ve alakanız için sonsuz teşekkürler hayırlı hafta sonları diliyorum.