Mexican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama arada da yine küçük saldırılar olmuyor değil , La casa de papel örneğinde olduğu gibi . Bond filmini zaten anlamak imkansız , Türkiye'de çekilen ve Kültür bakanlığının izin verdiği bir filmde bunların geçmesine izin verenler de yine bizim yetkililer, adam alıp senaryoyu okusa zaten izin vermez böyle bir filmin çekilmesine
Katılıyorum