James bond un filminde fes takan geri kalmis Turkiye olarak tanitmalarindan sonra yurtdisi kaynakli Turkiye gondermelerine itimatim kalmamisti. Netflix yavas yavas bu algiyi duzeltiyor, bu ilk gondermeleri degil. Sevindiriyor.
Ama arada da yine küçük saldırılar olmuyor değil , La casa de papel örneğinde olduğu gibi . Bond filmini zaten anlamak imkansız , Türkiye'de çekilen ve Kültür bakanlığının izin verdiği bir filmde bunların geçmesine izin verenler de yine bizim yetkililer, adam alıp senaryoyu okusa zaten izin vermez böyle bir filmin çekilmesine