Kardeşim öncelikle geçmiş olsun! Hekimler çaresini Allah'ın izniyle bulacaktır.
Nörolojik bir takip söz konusu olabilir. Elbette doktorlar daha iyi bilir.
Belki kullandığınız bir başka ilaç, hayat tarzınız (veya değişiklikler), farklı bir hastalığınız bu durumu tetiklemiş olabilir.
Bir de tek doktordan ziyade farklı hekimlere giderek farklı görüşler alın!

Umarım en kısa sürede sıhhatinize kavuşur ve neler yaşadığınızı paylaşırsınız.