Konu
R10 Sahibi Adamım !
10-07-2020, 23:38:33
#10
SAMATO
nekreyazar34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasıl yani?
adını izinsiz kullanıp ************** yapıyor hocam bu sebepten dava açıp ihbar edebilirsin sonuçta