4 yılı doldurduysanız alamazsınız daha hocam. Ödeme vakti yani artık 😂
Hayır hocam tıp öğrencilerine 6 yıl süreyle veriliyor, okul 6 yıl zaten. Abimin şuan 5.senesi mesela ama onun yatmış.
Herkese yanıtları için teşekkürler. Yarın kyk'yı arayıp sorayım en iyisi. İnternette biraz bakındım, yatay geçiş yaptıktan sonra nakil işlemi yapmayanlar da bu sıkıntıyı yaşamış ancak onlara sms gelmiş. Ben de yatay geçiş yapmıştım, 2 üniversitenin de öğrenci işlerine sordum kyk ile ilgili bir şey yapmam lazım mı diye gerek yok dediler. Nakil işlemiyle ilgili hiçbir bilgim yoktu yani şu ana kadar. Telefon numaramı da kykyı almaya başladıktan 3-4 ay sonra değiştirmiştim sanırım o yüzden sms gelmedi kyk tarafından.