Tsoft ile yıllar çnce çalıştım Sahibi Ömer beyi Şahsen tanırım yıllardır çalıştığı büyük firmalar aracılığı ile kendini kanıtladığı için biraz pahalı olma sebebi o bu arada tsoft bir çok özelliği ilk getirenlerdendir. ama bana soracak olursan ben ikisini de tercih etmezdim ikisinden de iyi bir yazılım zaten var

ShopPhp
hocam bu sitede grafiklazim shopphp altyapılı mıdır