GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tsoft ile yıllar çnce çalıştım Sahibi Ömer beyi Şahsen tanırım yıllardır çalıştığı büyük firmalar aracılığı ile kendini kanıtladığı için biraz pahalı olma sebebi o bu arada tsoft bir çok özelliği ilk getirenlerdendir. ama bana soracak olursan ben ikisini de tercih etmezdim ikisinden de iyi bir yazılım zaten var ShopPhp
Shopphp hiç duymadım bakıyım