ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaçıncı sınıfınız?
1 yıl sınıfta kaldım, şuanda 4.sınıfa geçtim. Toplamda 4 yıl okudum yani. Ancak bölümüm tıp , kredi 6 yıllık olarak tanımlandı. Az önce e-devletten kontrol ettim 2022 bitiş gösteriyor kredi için.