Gereksiz eklentileri kapatmama rağmen aşırı yavaşlık bulunuyor. Görsel fazlalığıda yok nerede hata yapıyorum ?
Merhaba OnurKARAPINAR,
Sunucu web server litespeed veya openlitespeed ise lscache kurup kullanın, değil ise nginx + php-fpm modda gzip ve pagespeed modüllerini kurup aktif edip kullanın.
İyi çalışmalar.