Merhabalar vaziyet bu. Günlük 40 kuruş kazanmak için site deneyimini kötüleştiriyoruz. Site reklamlarını alternatif çıkana kadar kapatmayı düşünüyorum. Reklâm nedeniyle sitede okunan yazı hiti de düşüyor. Yanı kâr yok zarar var. Düşünceniz nedir? Google malesef bu işi iyice bozdu emeğin karşılığı alınmıyor...
2 internet sitesinde reklamları tamamen kapattım. Haber siteleri gibi insanlarına gözüne reklam sokmak istemiyorum. Bizde de sonuç bu.