Bende her yutkunduğum da çok yüksek bir çıtırdama sesi geliyor kulaklarımdan bir kaç kez gittim normal dediler çok takmadım alıştım artık. Türkiye'de iyi bir referansınız yoksa devlet hastanesindeki işinin ehli doktorlar pek ilgilenmiyor. 3 kez omzum çıktı hastanelerde çözüm bulamadım çıkıkcıya geçen sene gidip kırdırdım tekrar yarım yamalak düzeldi. 4 5 ay önce prof ve doç doktora gittim mr falan çektirdim her şey normal diyorlar fakat kesintisiz ağrı mevcut son çare ameliyat edelim dediler bende bugünleri bile aramamak için olmadım