Merhabalar, dün PayTR başvurum ile ilgili bir soru sormuştum. Evraklarımı tazeleyerek tekrar gönderdim fakat sürekli gelen mail siteniz onaylandı. Telefonuma iş yeriniz onaylanmıştır diye mail geldi fakat bir bilgi epostası göremiyorum. Böyle sorunla karşılaşan oldu mu?