Faturada vergi, açma bedeli vs yazar.
Eğer şüphelenirlerse açıyorlar. Onun için de ücret kesiyorlar.
Ben daha önce böyle durumla karşılaştım. Daha detaylı bilgim yok.
e hocam böylede her paketten bilerek şüphelenmiş gibi davranıp paketi açarak ekstra vergi bindirmesi olmaz mı ?