bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atlatabildiniz mi hastalığı? Atlattıysanız nasıl? Cerrahi yöntem ile mi?
Sürekli bir hastalık değildi. Cerrahi yöntem değil, bir krem vardı ismini unuttuğum, o kremi anüse sürdüm birkaç gün, baharatlı şeyler yemedim kendiliğinden geçti.