ugrbrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında az çekmedim. Fitil mitille uğraşmak var, her türlü pislik bu hastalıkta...
Atlatabildiniz mi hastalığı? Atlattıysanız nasıl? Cerrahi yöntem ile mi?