Arkadaşlar 1 aydır ayak topuklarımda ağrılarım var int. Araştırıyorum topuk dikeni olabilir deniliyor. Bildiğiniz veyahut kullandığınız jel taban orta pedik tabanlık varmı?
Tavsiyelerinize ihtiyacım var