Merhabalar.

Sitemde 9-10 tane subdomain mevcut. Ftp den girdiğimde public html dosyaları yerine kendi kendine oluşan index.html leri görüyorum. Ve sürekli artıyor sayısı. Sanırım atılan her post için bir index oluşturuyor. Resimde gördüğünüz gibi. Bunu nasıl önleyebilirim