Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba kdv indirimi görünce hepsiburada üzerinden bilgisayar almıstım sabah 9 civarında ama hala siparişim onaylanmadı ödemesi yapıldı.
Şuanda bilgisayar stokta yok gösteriyor sizce stok sorunu yüzünden onaylanmıyor olabilir mi aciliyetim var ve müşteri hizmetlerinden bilgi alamıyorum. Daha önce hepsiburadadan alışveriş yapmamıştım stok bitti gösterince biraz moralım bozuldu 1 2 gün sonra arayıp para iadesi yaparlar diye.
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.