Kardeşim DÜŞECEKK DÜŞECEKK başka bir ihtimali yok. Sen bakma 30 binlik arabasına 60 bin isteyen varlıklara.
Hem Toyota hem de Mercedes'te tanıdıklarım var. Üretim başladı çatır çatır araba yapılıyor 0 araçlar girdikten sonra piyasaya mecbur düşecek.
keşke düşse ama inan bana düşmesi ihtimali kafana yıldırım düşme ihtimali kadar.