posterizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim DÜŞECEKK DÜŞECEKK başka bir ihtimali yok. Sen bakma 30 binlik arabasına 60 bin isteyen varlıklara.
Hem Toyota hem de Mercedes'te tanıdıklarım var. Üretim başladı çatır çatır araba yapılıyor 0 araçlar girdikten sonra piyasaya mecbur düşecek.
keşke düşse ama inan bana düşmesi ihtimali kafana yıldırım düşme ihtimali kadar.