Vergi indirimi, devlet teşviği gibi istisnai uygulamalar yapılan ürünler hariç fiyatı düşen bir ürün hatırlamıyorum bugüne kadar. Araç fiyatları da düşmez. Şu an çılgın gibi herşeyin fiyatı artıyor. Sadece bu artış bir yerde duracaktır oralar stabil seviyeler olacaktır artık. Araba alma niyeti olup düşer diye bekleyen arkadaşlar imkanları varsa bir an önce alsınlar bence her geçen gün fiyatlar daha da yükseliyor