kendileriyle 10 dan fazla kez iletişime geçtim, 2 kere telefonla aradılar,
mail 2008 yılından beri kullanıyorum
4 yıldır aynı kartımla reklam cıkıyorum
kimliklik bilgilerimi gönderiyorum yinede sizi doğrulayamadık diyor.

paramıda iade etmiyor.