İster logolu kullanın ister logosuz kullanın beni ilgilendirmez ve benim nasıl kullanacağım sizi hiç ilgilendirmez. Nasıl kaldırılır demişsiniz bende; burası forum yardımcı olayım diye nasıl olması gerektiğini yazdım.
Bu tür konuşmalardan dolayı hiçbir konuya yazası gelmiyor insanın. Sonra da vay efendim konu açıyoruz kimse bir şey yazmıyor oluyor. (genel bir durum sizle alakalı değil.)
Siz neyden bahsediyorsunuz ben sizce logolumu kullanayim yoksa logosuz mu diye sormadım başka bir şey soruyorum soruda bu konuda hakkında fikrinizide istemedim ücretli yardım istedim lütfen baltalamayın konuyu