Kesinlikle düşeceğini düşünmüyorum dahada artacak. Geçen ay sıfır olarak Fiat Egea aldık babama 1.4 Urban Plus modeli 114 bin TL'ye anlaştık bayiyle aldık ancak daha ellerinde bile yoktu 2 yada 3 haziranda sipariş verdik 9 haziranda üretilecek olan arabayı aldık ve 3 temmuzda teslim aldık. Biz sipariş verdikten 1 hafta sonra tüm Egea satışları durdu şu an bayilerde araç yok ve 2 gün önce aynı bayiye tekrar giderek 1.4 urban plus egea almak için fiyat sorduk üretimde araç olmadığını söylediler ve ellerinde bir tek sıfır araç olduğunu söylediler onada 145 bin tl diyorlar..
Yani diyeceğim sıfır araçlar bile bir anda bu kadar artarken 2.el fiyatlarının azalmasını nasıl bekliyorsunuz? Ancak sıfır araçlar üretilir bayiler sıfır araçlarla dolar ciddi anlamda da bir vergi indirimi yapılır o zaman ikinci el fiyatları düşmeye başlar.