40 yaşındayım öğrendiğim tek şey var hiç birşeyin fiyatı bu ülkede düşmez.
eğer paran varsa ve a lmak istediğin birşeyde varsa hiç düşünmücen hemen alıcan. almazsan bilki yarın fiyatı yükselicek.