Ülkemizin şartlarında gördüğüm kadarıyla piyasada hiç bir şey arttığı kadar düşmez 50binlik araba 100oldu şuan diyelim piyasa düşerse bu araç 90-80e anca düşer yani pek sanmıyorum büyük oranlarda düşüş olucağını bu yüksek piyasada bile alışveriş baya oluyor o yüzden