Kiğılı da gıda satmak zorunda kalmıştı firmalar bu dönemde zorlanıyor malesef ayrıca çoğu insan gidip vatandan ürünleri deneyip internetten alışveriş yapıyor pahalıya satmaları gayet normal mağaza giderleri çok fazladır