arkadaşlar bence düşmesi boş bir umut(!)
4 ay önce 65 e verecektim aracımı baktım keyfime göre araba alamıyorum, satmadım bugün galeri 70 veriyor internet'te dengi araçlara bakıyorum 90-100 hatta 110-120 yazanlar bile var.
Yani düşmesini geçin piyasa durulsa oda yeter her gün biraz daha uçuyor.
Önümüz bayram bayram tatilleri en çok araba ticaretinin olduğu dönemlerdir, göreceksiniz bayram üzeri yine artacak fiyatlar.