Hala bu konu devam mı ediyor? Daha öncede wa-rez program satmaya çalışmış zaten demek ki alışkanlık haline getirmiş. Niye uzatıyor yönetim acaba bu kadar bu konuyu? Bir de üstte çıkıyor. Bu kadar aleni olup da konunun bu kadar uzadığını görmemiştim.