Ayda 10 dolar vererek hepinizi GPL'liyebilirim kardeşlerim. Her şeyin bir etiği uygunluğu prosedürü vardır ve buna bu forumda uyulmak zorunda. Satış konusundaki arkadaş temaların vs satış hakkına sahipse lisansını ve yapımcı ile olan anlaşmasını getirip konuya ekler aksi halde GPL adı altında nulled siteler gibi ona buna site satmak ve bunu ortaya çıkartmak isteyen bir kardeşimizi üzmek ilginç bir durum ilgilenilmeli.