Özür dilemene gerek yok kimseden, dik dur ki gariban sanıp ezmesinler dostum. Engelin için Allah yardımcın olsun. Nulled temayı alıpta lisanslı tema veriyorum demek zaten hakka girmektir. Mahkeme işini de düşünme, arkadaş giderse GPL lisansın ne demek olduğunu öğretirler ona orda rahat ol