Nulled temalı site satmış, üste çıkıyor GPL lisansı, biz bayilik satıyoruz falan diye. Konuyu açan kişi de esas mağdur.
O zaman şikayetçi olsa zararlı çıkar.Mağdur kişi dava açsa karşı taraf ceza alır. Bence konuyu açan kişi değilde diğer kişi özür dilemelidir gibi görünüyor.