Konu nedir hiç bir şey anlamadım. W.arez tema satan kişi üstte şikayetçi mi oluyor konu bu mu ?
Nulled temalı site satmış, üste çıkıyor GPL lisansı, biz bayilik satıyoruz falan diye. Konuyu açan kişi de esas mağdur.
Ben extended lisansa dair bir kanıt görmedim nitekim paylaşılmamış.