Gpld gpl falan hikaye bunlar.
İngilizce olan açıklamaları adam akıllı Türkçe 'ye çevirip okursanız gayet iyi anlarsınız. Hep üşengeçlik, nereye kadar?
Bildiğiniz nulled, bu kadar basit. Veriyorsun ayda 5-10 dolar, indirebildiğin kadar tema indir sonra gpl sığın, bir de utanmadan insanları ikna etmeye kalkın. Yok öyle bir dünya.
Tamam, bu konu için mahkemeye gitmeye gerek olmayabilir. Çünkü mahkemeleri de meşgul etmemiş oluruz; bilinçli tüketici olabilirsek.
Biri nulled yazılım tema her ne ise onu dağıtıyor ise her şeyden önce etik açısından doğru değildir. Birileri emek verecek, birileri de o emeği satarak para kazanacak? Hukuki durumları saymıyorum bile. Hatta yakın bir zamanda bu işi yapan bir site çok ağır bir ceza aldı diye duymuştum. Yakında karar yayına çıkarsa bizlerde her yerde sergileriz o kararı. Belki o zaman bu saçma savunmalar azalır.
Az inanç, az vicdan, az empati gerekiyor.. Üçünü içinde barındıran insan zaten bu tür işlere bulaşmaz.