Simdi ben bu arkadasla is yapacagim. Bu arkadasimiza o kadar ithamda bulunuldu ortada cok laf donuyor kime inanacağız anlamadim. İnsanin kafasında binlerce soru isareti var. Adamjn dedigi gibi lisans cogaltilabiliyorsa lisansta sorun yok. Ama cogaltilmiyorsa sorun var. Adam hakliysa bu kadar kisi adamin isine tas koyuyor demek. Kafamiz karisiyor bizimde. Yani birileri artik bu olaya el atmali ve bu konu seffah bir bicimde cozulmeli. Eger adam hakliysa yaziktir adamin ticari faaliyeti itibari mafoldu. Eger hakssizsa yazik bussuru kisi para yatirdi bende dahil.