Sizin dediğiniz gibi. Kendi sahit olduğum sitelere kurup. Direk temayı değil siteyi sattığımı değil devrettiği mi düşünün. Ben bayilik satıyorum. SİTE DEĞİL.
Haklı olduğu konu derken. Tek yanlışlıkla bilmediğim bir olaya nulled dediğim için mi haksız oluyorum? Arkadaşla tüm konuşmalarımız duruyor. Lisansı kanıtladım. Parayla güçle değil. Temayla. Şikayet konusu açtığı için değil. İthamlar ve firmam zan altında bıraktığı için mahkeme edilecekti.
Ve bizim mahkemeden vazgeçme sebebimiz şikayet felan değil arkadaşın özel durumu. Lütfen daha fazla ilerlemeden konu kapansın.
Firmanızın bilgilerini koyar mısınız? Bi soruşturalım neyin nesiymiş. Yasalsanız sorun olmaz zaten.