illeqaLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa böyle birseye denk geldim daha önce böyle tıkır tıkır çalışan bir sistem görmemiştim. Bugün 6. Ödememi aldım şimdiye kadar yaklaşık 110 TL civarı bir ödeme almış oldum. Ödediğim parayı çıkardım Bundancsonrwki alacağım ödemelerin hepsi kar.
Avukatlığa soyunan çok bilmiş muhalefetler çıkar her zaman.Benim paylaşımıma da yapmışlardı.Takma kafana sen başka sistemdedir muhtemelen cekemiyorlardır.Yapılan baltalayici yorumları moderatöre şikayet edebilirsin.Kolay gelsin.