1997 Model Hondalara +40 Bin tl istiyolar . Araba +20 yaşında, her el değiştirdiğinde yeni sahibi + üzerine para istiyor.
Cidden nereye kadar gidicek böyle anlamadım bende.Dediğim arabalar nerdeyse artık hurdaya cıkıcak ama sürekli arttırıyolar.
Arsa felanda deyilki bu sürekli eskiyen bi araç. Arsa olduğu yerde 40 sene dursun bişey olmaz .

Dolar yüzünden millet elindeki herşeyi TL bazında 2x arttırdı nerdeyse. Ürün eskimiş eskimemiş bakmaksızın.
https://www.r10.net/1077531234-post59.html