medyamio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar

Ağustos ayında yapacağım düğün için yaptığım masraflar hakkında son durumu paylaşıyorum. Bu masraflar yapılırken lüksten uzak duruldu.

Mobilya 40K
Beyaz eşya Arçelik 12K (Buzdolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Mikrodalga )
Perde 4K
Altın 60K
Düğün salonu 6K (yemeksiz)
Tatil 10K
Çarşı alışverişi 10K
Ivır zıvır cart curt 10K
Avize 3K
Ev masrafı; 2K kira 3K deposito

Çoğunda indirim yapılmış hali bu şekilde mesela mobilya 50k tutuyor indirimlerle 40k denk geliyor vs vs

Bu rakamlar istenilirse 250k da yapılır ama bu rakamlardan çok aşağıya inilmez diye düşünüyorum orta halli birşey yapmak istiyorsanız 3 aşağı 5 yukarı bu fiyatlar sizinde karşınıza çıkacak arkadaşlar

Allah huzurlu mutlu aile yaşantısı nasip etsin gerisi boş bir şekilde halledilir.
Pahalı iş, kültürümüzle de alakası var. Yurtdışında çoğu kişi kirada yaşayan erkeğin evinde bir süre yaşıyor o zaman zarfında evlerini diziyorlar, birlikte vakit geçirmek ayrıi yaşamak ayrı prensibiyle evlli gibi yaşıyorlar, daha sonrasında evleniyorlar. Oldukça hesaplı. Tabiki bunu her düğünde altın takan anneme söyleyemem orası ayrı