Bu zamana dek onlarca arkadaşımıza yüzlerce kitap gönderdik. R10 dan tanışıp aracı olan arkadaşlarımız oldu, kitap gönderdiğimiz arkadaşlarımız da oldu. Bugün de birkaç arkadaşımızın adını aldık 2-3 kişiye daha gönderebiliriz. R10 dan kitap ihtiyacı olan arkadaşlarımız varsa yazabilirler. Hayırlı forumlar Kitap, temel ihtiyaçtır.
https://www.instagram.com/p/CCYa7Bcj...d=d9fkjwd742g5