Bir kac islem icin e-imza lazim oldu. Yurtdisinda oldugum icin nasil alabilirim konusunda cok fikrim yoktu. Coron'dan dolayi vekalet verip annemi gondermek de istemedim. Yurtdisindan nasil alirim diye belli basli firmalar mail attim, aradim. Bir sirket mail'e hic donmedi, diger sirket arastirip donecegiz dedi, diger biri yurtdisinda iseniz olmaz diyerek direkt kestirip atti. Bir tek e-imza olabilecegini belirtti ve yapmam gerekenleri anlatti. Belgeleri konsolosluktan onayltip kendilerne ilettim. Kendileri islemleri tammalayip cihazi tekrardan bana gondermek icin PTT'ye verdiler.
Hem E-IMZATR'ye, hem de Whatsapp destek hatina bakan Kubra Hanim'a tesekkur ediyorum.