CHMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam nasıl bu kadar rahat olabiliyorsunuz? belki bir öğrencinin okul parası veya bir hastanın tedavi ücreti ilginçsiniz vallahi Gönderen kişi “sebepsiz zenginleşme davası” açabilme hakkına sahip.
Düşmeyeceksin şu zamanda düşersen tekme yemeye devam ediyorsun. Hep iyi düşünmeyin belki biri gerçekten yanlışlıkla attı yada biri 15k kumarda kazanmıştır ve o parası çıkmıştır diye de düşünebilirsiniz

Ama etik değil tabi ki geçen de dedeme gelmiş yanlış para oradan olayları biliyorum mahkeme kağıdı v.s gelmişti iade ettiği halde