Hiç bir şey olmaz harcayın. Bu bankanın yada gönderenin sorunu. Adamın eksi - bakiyesi olsa hesabı blokeli olsa oooo h.o
Birazcık google'a girseniz bunun bir suç olduğunu,sebepsiz zenginleşme olduğunu görüp bu mesajı yazdığınıza utanabilirdiniz belki.
İnsanları yanlış yönlendirmeyin.