Arkadaşlar Merhaba;
Adsense konusunda sormak istediğim bir kaç soru Var sizlere..

1-Adsense ye yeni üye olduğum ve yeni yayıncı olduğumdan ötürü eski yayıncılara göre tık başına daha az mı ücret alırım.
2-Tık başına ücretim ilk başlarda ne olur (ilk yayıncı olduğunda çok düşük tbm verir diye okumuştum bir kaç yerde) ve ne kadar süre sonra tbm oturmuş olur.
3-Tıklama Tbm hesabı sayfa gösterimi ve tıklanma oranı ile doğru orantılı mı yoksa tıkın kalitesine göre mi belirleyici oluyor.
4-Hepinize Kucak dolusu Sevgiler Saygılar..