Misyonerlerin web ortamına geçiş yaparak insanları Hristiyanlık inancına çekmeye çalıştığını görüyorum. Benim de birkaç senedir önüme geliyor Facebook'ta da çok görüyorum reklamlara sağlam para ödedikleri kesin, yıllardır bir bitmedi