Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli bir şekilde kaldırmak pro almaktır. Başka şekilde kalkmaz. Bence gerekte yok, adamların yaptığı programı ücretsiz kullanıyoruz, mis gibi o kadar da reklamı olsun.
Katılıyorum güzel bir program yapmışlar, Unity logosunun arkaplanına görsel koyabiliyorsunuz. Böylece daha az dikkat çekici oluyor.
İmkanınız varsa pro sürümü alın.