mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, kişi sayısından haberimiz var. Kardeşler var kardeşlerin çocukları var. Bildiği kadarı ile ilk olarak 4'e bölünecek. Sonra 3'e bölünecek. Sonra bir daha 4'e bölünecek. Son 4'e bölünme babamlar oluyor. 4 kardeşler çünkü. Benim için oradan gelecek paranın miktarı önemli değil. Gerekirse 5₺ gelsin. Benim amacım akrabalardan kime desem biz yapamayız. Sen hiç yapamazsın gibi söylemler gelmesi. Arsayı kanıtlayıp (eğer hakkımız var ise) bana yapamazsın diyenlerin önüne belgeleri atmak ve hakkımız yendi ise hesap sormak istiyorum.
Sizin bir şey yapmaya yetkiniz yok maalesef şuan mirasçı konumunda değilsiniz ancak babanız yada kardeşleri yapabilir ve kimseden izin almalarına söylemelerine yada bilgi vermelerine gerek yok her mirasçı kendisi yapabilir kim yaparsa yapsın herkes otomatik olarak hakkı kadarını alacaktır